دلنوشته های سربازان در دوران آموزشی

آخرین مطالب
نویسندگان

یوسف فخام - سربازی

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۳ ق.ظ

سربازای بی پارتی

عکس اصلی پست ها هیچ ارتباطی با دلنوشته سربازی ندارد  و صرفا از سایت ها جمع آوری شده است

این نوشته از برادر اردبیلیمون یوسف فخام می باشد که افتاده بودند مشهد

اینجور افراد قدر پدر رو می دونن واقعا

نوشته از یوسف فخام

تایپ شده:

"

بسم رب الشهدا

سلام

یوسف فخام هستم اهل اردبیل روستای دملق

اگه چاره داشتم هیچ وقت از پدرم جدا نمی شدم الانم که سه روزه تو پادگانم جز پدرم دلم کسی رو نمی خوادخودم نامزد دارم ولی تو زندگی کسی برای من اندازه پدرم نه ارزش داره نه واسم مهم.

امیدوارم که همه قدر پدرشونو بدونن و چقدر بتونن نذارن پدرشون اذیت بشه.

خدایا مرا هیچ وقت تو زندگی بدون پدر نکن. عامین یا رب العالمین

سوم شهریور 95

"

عکس از نوشته در ادامه مطلب...

نوشته از یوسف فخام

یوسف فخام

  • محمد

سربازی

یوسف فخام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی