دلنوشته های سربازان در دوران آموزشی

آخرین مطالب
نویسندگان

محمد لطفی

جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۰ ب.ظ

عکس اصلی پست ها هیچ ارتباطی با دلنوشته سربازی ندارد  و صرفا از سایت ها جمع آوری شده است

نوشته از محمد لطفی

تایپ شده:

"بسمه تعالی

من محمد لطفی ساکن شهر بوکان هستم و همیشه به خودم می گفتم سربازی نمی رم هیچ وقت برای این نظام پوتین نمی پوشم ولی خودم با دست خودم آمدم واقعا اینجا آدم غرورش می شکنه

یعنی تنها دلخوشی من دوستام بودن که اطرافم بودن از همه شون متشکرم  به خاطر خوبی که در حق من کردن

خیلی آقاین خدایا آرزوی موفقیت برای همه سربازان این مملکت را دارم چون سرباز از سرباز این مملکت بدبختر نیست یعنی غذایی به ما می دهند که فقط از روی گرسنگی می خوریم و گرنه هیچ کس حاضر نیست به آن لب بزند خلاصه کلام سخت ترین مرحله زندگی پسران ایران است در هر حال موفق باشید

دوست دار شما محمد لطفی

گروهان 2 - گردان  032 نصر

"

عکس از نوشته در ادامه مطلب

  • محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی